Πολιτική Επιστροφών
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την επιστροφή της αξίας τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, η οποία αναγράφεται στο έγγραφο φορτωτικής της εταιρείας Courier με την οποία παραλάβατε.
Παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για την διαδικασία επιστροφής των προϊόντων η οποία είναι η ίδια είτε πρόκειται για επιστροφή είτε για αλλαγή προϊόντος.
1. Αποστείλετέ μας email στο eshop@spanosgroup.gr προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος από το e-shop μας με συμπληρωμένη τη φόρμα που βρίσκετε εδώ
2. Συσκευάστε με ασφαλή τρόπο το προς επιστροφή προϊόν και αποστείλετε το στη διεύθυνση ΣΠΑΝΟΣ ΑΕ, Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 299, ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ 17122 ΑΘΗΝΑ
3. Παραλαμβάνουμε το προϊόν, ελέγχουμε την κατάσταση του όπως και την ύπαρξη των σχετικών συνοδευτικών και προχωράμε στην επιστροφή των χρημάτων σας κατά τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επιλέξατε όταν πληρώσατε.
Προϋποθέσεις για να γίνουν δεκτές οι επιστροφές:
• Το προϊόν θα είναι αφόρετο ή βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
• Η συσκευασία του προϊόντος δεν θα έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί και θα είναι σε άριστη κατάσταση.
• Το προϊόν θα επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.
• Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν άθικτα και σε άριστη κατάσταση όλα τα «έγγραφα», τα οποία συνόδευαν το προϊόν και αποδεικνύουν τη συναλλαγή (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό/ καρτελάκι).
• Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση τόσο αυτό όσο και τα έντυπα /καρτελάκια που τυχόν το συνοδεύουν.
Επιστροφές και αλλαγές δεν πραγματοποιούνται στις ακόλουθες περιπτώσεις.
• Σε φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος ή την μεταφορά του, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Σε περίπτωση μη εγκεκριμένων ή μη αποδεκτών επιστροφών, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.
Τέλος,
• Αλλαγές / επιστροφές γίνονται μόνο σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί ηλεκτρονικά από το SPANOSGROUP.GR
• Τα εποχιακά είδη αλλάζονται μόνο με αντίστοιχο εποχιακό είδος και δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων
• H παροχή πιστωτικού υπολοίπου δεν είναι διαθέσιμη.
Διευκρινίζουμε:
• Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη του πελάτη καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή για φθορά κατά την μεταφορά.
• Τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περιπτώσεις λανθασμένων, κατεστραμμένων ή γενικότερα ελαττωματικών προϊόντων, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την επιχείρηση με την προϋπόθεση πως τα αντικείμενα αποστέλλονται στο spanosgroup.gr με την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε (σε διαφορετική περίπτωση δεν θα παραλαμβάνονται). Όταν πωλήθηκαν περισσότερα πράγματα και μερικά μόνο είναι λάθος ή ελαττωματικά, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά.
Επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στο e-shop, κατά τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επελέγη κατά την παραγγελία και εφόσον κατά τον έλεγχο που θα κάνουμε τηρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις.
Ειδικώς σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς παρακαλούμε να μας ενημερώσετε μέσω email για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε το λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου, όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.
Ακύρωση παραγγελιών
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι και 1 ώρα μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας.
Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί, συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς. Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ή αλλαγή διεύθυνσης ή πληρωμής , μπορείτε να στείλετε email στο eshop@spanosgroup.gr Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη μέχρι τη στιγμή που ενημερώνεστε για την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω email. Μετά από αυτό το σημείο δεν υπάρχει δυνατότητα για ακυρώσεις ή αλλαγές στην παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει πληρώσει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και από μέρους μας την έχουμε εισπράξει, τότε οφείλουμε μέσα σε δεκατέσσερις 14 εργάσιμες ημέρες να επιστρέψουμε στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός την κατέβαλε.
Αλλαγή προϊόντος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή επιστρέφετε το προϊόν ακολουθώντας τη διαδικασία επιστροφής και προχωράτε σε εκ νέου παραγγελία.
Ανωτέρα βία
Εάν, λόγω ανωτέρας βίας (δηλ. Δυσμενών καιρικών συνθηκών, απεργιών κλπ.), δεν σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός της καθορισμένης προθεσμίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επιβεβαιώσετε εάν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ή όχι, κάτω από τις εν λόγω συνθήκες. Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε κατάσταση προκύψει χωρίς υπαιτιότητά της και θα κάνουμε ό, τι είναι ανθρώπινο δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.